ادعای عضو هیئت‌رئیسه اتحادیه مشاوران املاک درباره انجام معاملات مسکن با بیت‌کوین! پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی
سرخط خبرها

آخرین قیمت‌های اجاره خانه در منطقه سید رضی مشهد (۲۲ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۶۹۳۹
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
آخرین قیمت‌های اجاره خانه در منطقه سید رضی مشهد (۲۲ اسفند ۱۴۰۲)
محله سید رضی در محدوده شمال غربی مشهد واقع شده است.

به گزارش شهرآرانیوز سید رضی در منطقه ۱۱ قرار گرفته و از شمال با بزرگراه امام علی (ع)، از شرق با خیابان جلال آل احمد، از جنوب با میدان معلم و از غرب با بلوار معلم و بلوار دانش‌آموز محدود شده است و با محله‌های شهرک غرب، آزادشهر، شهرک رازی، دانشجو، فرهنگ، ولیعصر (عج)، زیباشهر و شهید رضوی مجاورت دارد.

میزان دسترسی به امکانات در این منطقه بسیار بالاست و منازل آپارتمانی با مساحت‌های بزرگ دیده می‌شود. در واقع در این منطقه از شهر متراژ منازل وسعت بیشتری نسبت به برخی مناطق دیگر دارد و خانه‌ها عموما بالای ۱۰۰ متر مساحت دارند. از همین رو نرخ اجاره‌ها نیز بالاتر است. 

با بررسی خانه‌های اجاره‌ای در این منطقه، متوجه خواهیم شد که بسیاری از خانه‌ها سه خوابه بوده و به همان نسبت نرخ اجاره و پیش پرداخت آن نیز بالاتر است.

به طور کلی نرخ اجاره در این منطقه از مشهد بین ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومان است. البته مواردی هم هست که قیمت اجاره آن پایین‌تر است، اما مبلغ ودیعه بیشتری برای آن در نظر گرفته شده است. 

به عنوان نمونه برای یک خانه ۱۶۵ متری در میانه‌های منطقه، ۱۳ میلیون تومان اجاره و ۱۵۰ میلیون تومان ودیعه در نظر گرفته شده است.

در یک مدل کلی برای خانه‌های زیر ۱۰۰ متر نرخ ودیعه از ۱۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود و برای متراژ‌های بالاتر این رقم به ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد که تا یک میلیارد تومان هم ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->